søndag 29. mai 2011

Under birken - let's get shabby



Da har jeg "landet" etter et herlig Mjøstreff med herlige scrappevenner! Lite søvn, mye skravling og lite produktivitet :D

En av LOene jeg laget var til utfordringen hos Let's get shabby.

Utfordringen var å lage noe fra ens egen barndom.
Create a project based on
a favorite memory or
photo from YOUR childhood.


Jeg holder jo på å scanne litt bilder fra barndommen min og hadde flere aktuelle bilder å bruke.
Men synes dette bildet er så herlig. Sjekk "michelinlårene" :D

Har brukt ark fra Pion Design
De nydelige blomstene fra Prima -Corinne Collection
knapper, messingramme, bling, blonder
alfabet fra Webster's, charms, pebbles fra Prima

Tittelen er litt spesiell er og er ingen skrivefeil.
Min mor har skrevet akkurat dette - "under birken" under bildet i albumet og jeg visste at det bare måtte bli tittelen. Birken er vel en litt gammeldags måte for bjørk, men hvorfor hun brukte akkurat dette vet jeg ikke. Hun var jo ikke så gammel.

I really enjoyed this challenge and it was just perfect for me. I'v been searching through my earliest albums lately and found a lot of old photos of myself.
The title means "under the birch" - that was the original title which my mother had written under the photo. Just had to use it on my LO!













16 kommentarer:

Julie sa...

love your page. just gorgeous. thanks for playing along with us at shabby.

Sasya sa...

so lovely!! love the buttons, and what a wonderful photo! thank you for joining us!!

Lene sa...

Så koselig å høre at du har hatt det knall på Mjøstreffet! jeg fikk dessverre ikke vært med denne gangen:(

Knallsøt layout - utrolig søte blomster!
Takk for at du leker med oss i shabby!

Merete sa...

Nydelig!! Herlig med barndomsbilder:)

Maggie sa...

For en herlig liten Michelin baby du var :D
LO'en er råfin! Fantastisk mye fin pynt. Blomstene er lekre.

Unknown sa...

Så utrolig flott lo Marianne. Herlig bilde av deg som liten (kan se at det er deg :-) ). Nydelig pyntet også de superflotte blomstene da :-)

Kristin Langnes sa...

Fantastisk flott LO. Jeg elsker stilen din og allle detaljene du alltid har med på det du lager. Skulle gjerne scrappet med deg en gang for å suge til meg inspirasjon underveis mens du lager ting!

Gayle Price sa...

I love your page ! very shabby with so much beautiful detail. Thanks for playing at Lets Get Shabby.

Lea sa...

this is beautiful, such a sweet photo and I really love that you have used the original title. Just perfect!

Vibeke sa...

Denne er bare sååå nydelig, Marianne!! Jeg elsker mini deg - for et herlig bilde!! En knall flott LO - med så flotte blomster;)

Kine sa...

Så søøøt! Kjempefint ble det:) Herlig pynt og jeg synes fargene var veldig fine her..

*koos*

Eila Sandberg sa...

Jisses Marianne, mitt shabby hjärta säger bom bom bom!! Ni verkar ha haft en kanonkul scrap träff som du har skapat och producerat! jobbar mig fram baklänges igenom din blog. TACK söta söta gulliga du och dina vänner som har letat fram en online shop där jag kan köpa Corine blomstren, du må tro jag blev så glad och tacksam!! xoxoxox

zandra sa...

So, cute. Love the flowers and details, great take on the challenge.
Hugz, Z

yumiko sa...

Marianne, what a beautiful page!!!
Love your layout!!! Thank you for playing along with us at Shabby!!!

Bente Fagerberg sa...

Denne var bare så herlig Marianne! Nyydelig lite 'vintage' bilde og fantastiske dekorasjoner. Liker godt hvordan du har byggt opp det hele med lager! Holder helt med komis Eila att de blomstene vekker 'ha-begjäret!! Hi hi.

GRATULERE så masse med OUAS: Den lo'en var bare SÅÅÅ FIIIN!

mandysea sa...

This is delightful!!fabulous layering and love the colour! Thanks for playing along with Shabby!