søndag 22. mai 2011

Bestefar og pærene - skissedilla #112



Det er Brit som har laget skissen hos Skissedilla denne gangen. Herlig skisse!
Jeg driver og kikker litt på gamle bilder for tiden - skikkelig mimring.
Og i et av de eldste albumene mine (fra da jeg var rundt året) fant jeg dette bildet som jeg hadde lyst å scrappe.
Bestefar titter her ut fra 2.etg på Lindland, småbruket til mormor og bestefar. (bildet er tatt av min far og fremkalt på mørkrommet hans, så dette er originalbildet).
På kortveggen vokste det et herlig pæretre med de herligste gråpærene som fantes. Jeg bare elsket de pærene og bildet er et utrolig godt minne fra den tiden - og ikke minst, min bestefar.



Her har jeg brukt ark fra Webster's
Og faktisk ikke en eneste blomst på layouten min, det er sjelden vare det :D
Bølgepapp
biter av andre ark fra Webster's samt den utklippede pæren
gammel blonde
alfabetet er også Webster's
















7 kommentarer:

Lene - Nabon sa...

så utrolig koslig LO,Marianne! elsker å bruke gamle minner, det er jo det aller beste!

Nydelig med Websters!

Takk for nydelig bidrag!

Kristin Langnes sa...

Så utrolig lekker denne var! Synes virkelig du er i siget med LOer om dagen og jeg elsker alle detaljene du alltid har med!

Kari sa...

Så herlig å finne slike skatter i gamle bildealbum, og så artig at faren din har tatt bildet og fremkalt det også! LO'en var knallflott, som alltid, og pæren var jo utrolig stilig til teksten og bildet.

Ha en flott søndag ettermiddag!
Klem Kari

Kari sa...

Du lager altså SÅ mye flott om dagen, Marianne!

Klem, Kari

Kine sa...

Så gøy å ha sånne bilder man kan jobbe med:) Ble kjempefint!!

*koos*

Anne Gerd sa...

Kjempeflott LO, alltid gøy med gamle bilder:0)

Ellen sa...

Leste teksten din og så for meg en bli Steffen layout, he he! For et koselig bilde og historie!!!!!