lørdag 14. mai 2011

Mer Art Journal

Først må jeg få skryte litt.
For noen uker siden hadde jeg besøk av en journalist i Hamar Dagblad som ville intervjue meg om scrapping.
Og på torsdag sto det i avisen - hele to sider da. Veldig gøy og utrolig gøy med så mange hyggelige tilbakemeldlinger :)




Artikkelen kan leses her



Det blir ikke så mye blogging på meg for tiden, ei heller scrapping. Sliter virkelig med armen min og bør holde meg langt unna slike ting som belaster.
Men litt småting gjør jeg jo da.

Inne på CASAkreativ har vi nå satt igang en konkurranse med Art Journal og jeg har også laget et bidrag.
Man skulle bli inspirert av denne videoen enten teknikk, farge eller andre ting.
En farge som skal med: grønn
-Ord som skal med: bestemme (lov til å bøye ordet, og/eller oversette til annet språk)
-Element som skal med: hjerte



I tillegg tenkte jeg at jeg skulle vise et par sider jeg har lekt meg med. Ikke noe budskap i disse sidene, de ble liksom bare sånn.
Startet i grunnen bare med at jeg dryppet noen flekker med ColorWash på et par sider som var grunnet med Gesso. Så brukte jeg sugerør og blåste dem utover.
Etterhvert ble det litt restmaling på, stemplet litt med restfargene etter et annet prosjekt, tegnet litt her og der og "pyntet" på "flekkene" - ble jo små monstre ut av dem :D
Har brukt oljestifter fra yngstejentas malerkoffert, Pan Pastel, maling, tusj, bobleplast, stensiler osv.


















6 kommentarer:

Lene sa...

Gratulerer med flott artikken i HD!!!! Og art journalsiden din var fantastisk kul!! ME LIKE!!!!!

Torill sa...

DIGGGGGG!!!
Jeg er så glad for at du ble med på kurs!! For dette er helt perfekt for deg!! SUPERT, Marianne! Og grattis med flott artikkel!!

mettepip sa...

Gratulerer deg her også jeg Marianne med en kjempeflott artikkel! Er så stilige disse AJ-sidene dine, og for noen kule monstre da;)
Håper armen din snart blir bedre!
klem fra
Mette

Maggie sa...

Gratulerer med flott artikkel i avisa! Morsomt.
Kjempefine Art Journal sider du har laget. Monstrene ble jo bare så søte, da. Herlige farger, lekent :)

Anonym sa...

Stilig med to-siders avis oppslag!
Digga de monstrene dine!!!!
Go bedring med armen
Klem i fra mæ

Scrappegal sa...

Oisann, så kule AJ sider!
Og så ufattelig GØY med side i avisen da!!!! Åssen kom det til?? Det er jo MEGABRA PR for deg, og for hobbyen vår!