søndag 8. mai 2011

Syk (LO)



I dag har jeg kost meg med å lage en LO med et helt "ferskt" bilde. Det er jo vannkopper i heimen og yngstejenta sovnet på sofaen med armen rundt Bamse her på fredagskvelden. Og en slik "anledning" må jo scrappes da.

Inspirasjon til denne LOen har jeg fra utfordringen inne på CASAkreativ hvor vi skulle la oss inspirere av et par av Finn/Finnabairs LOer.

Bidet er redigert i PhotoScape.

Jeg har testet ut de nye stensilene jeg kjøpte fra TCW (the crafters workshop).
Brukte disse sammen med Pan Pastel.

Ark fra Kaisercraft og Pion Design.
Nyyyydelige blomster nettopp fått inn døren - Prima
Blonde, halvperler, bølgepapp
Metall fra tim Holtz og andre
Rubons fra Melissa Frances
Glimmermist, søm, ulike tags







På de neste to bildene ser du bruken av Pan Pastel og ulike stensiler:







4 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Dette var en skikkelig lekker og vakker LO. Masse herlige detaljer også, som alltid fra deg! Er stor fan av stilen din altså!

Og bedring til sjuklingen!

Trine Lise sa...

Denne var utrolig vakker Marianne. Vann kopper er det greit å være ferdig med.
Håper du har hatt en herlig helg.
Klem

Brit Sviggum sa...

Denne var bare helt nydelig, Marianne! Var akkurat inne og så den på Casa :) For noen herlige farger. Og utrolig flott med stensiler og mist.....ja, alt var bare lekkert! Ha en fortsatt fin søndagskveld :)

*marion* sa...

Utrolig lekkert , ser flere å flere velger sepia bilder å syns selv det er så fint , nydelig side , klem