onsdag 25. mai 2011

Lytt til hjertet - Maleri

Nytt maleri. Hadde tenkt ut hvordan jeg ville ha det da jeg startet. Men det ble slettes ikke slik jeg hadde planlagt :D
Dette vil vel nesten gå inn i kategorien "kaos" ;)
Jeg har i alle fall lært at det er utrolig gøy å leke med maling og ulike media. Ønsker meg et eget "kliss_klass-rom"!

Har brukt gesso, relieffpasta, decoupage"lim", akrylmaling, colorwash.
Malt med pensel, med fingrene, med spatel, eggeglass (sirklene).
Tegnet på de små hjertene med sort tusj.
Brukt sort stempelpute - Archival Ink - til teksten (stempelprodusenten husker jeg ikke)
En liten bit av en gammel bokside.
















Nå er kofferten ferdig pakket og jeg gleder meg veldig til å møte gamle og nye bekjentskaper på Mjøstreffet her i Hamar til helgen ♥


8 kommentarer:

annes paperfun sa...

Wow! Så stilig bilde.
Herlige farger!
Kos deg på treffet..hadde vært moro å vært der :o))
Klem Anne

Ida / Little sa...

Dette var heftig Marianne!!! Og veldig inspirerende! :) Og godt du skrev at du har pakket, for det må jammen jeg og så vi sees på lørdag morgen! :)

Klem Ida

Eila Sandberg sa...

WOW Marianne! det här var en superhäftig bild och så många helt extraordinära artistiska lager!! liknar jättemycket det som Julie Fei-Fan Balzer gör, så totally New Yorkish! lyckliga du som har en scrapträff att se fram emot, vi har inga roliga sådana i Stockholm, alla är ute i landet. Vet du, ilade till online shopen du tipsade mig om re Corinne blomstren, men till min kolosalla besvikelse tar de ju inte kreditkort eller PayPal :(((( Vet du möjligen om någon annan site som också har Ingvilds blomster? Tack söta rara du för dina fina ord och besöket på blogen min. Ha ett helt underbart slut på veckan och superduper kul på träffen! xxoxoxo

Kari sa...

WOW så utrolig kult! Helt knall rett og slett, blir det en av jentene som er så heldige å få dette på rommet sitt?

Joda du hadde helt rett du vet du, va'kke noen Toffefee jeg hadde dekorert... Hihi, sliten om dagen og skulle forte meg å trene litt før jeg måtte ut og hente snuppa... Godt jeg har deg til å passe på. ;-)

Kos deg masse masse på treffet!
Klem Kari

Kine sa...

Fy søren, dette gikk rett hjem hos meg! Selger du eller? Helt seriøst, jeg kunne tenkt meg dette maleriet på veggen.. Utrolig fint:)

*kineklem*

Maria sa...

Digger når du slipper deg løs, her ser det ut som at du virkelig har kost deg. Elsker freestyle-feelingen, fargene og motivet. Utstilling neste?

Ha en god helg snuppa
Klem
maria

Lula sa...

Tuusen takk for ord som varmet i bloggen min...:)

Her må jeg si at det alltid dukker opp mye fresht!! Elsker knallfargene og de flotte detaljene, gjennomført!

Jeg prøvde meg på noe slikt for et års tid siden, for jeg elsker art journaling/mixed media...haha det ligger nå innerst i skapet mitt! Not for me....

Kos deg på treffet!!

Klem

Cynthia Lloréns sa...

Marianne...I just love evrything in your blog......
I see all your pages..and I love those!!!!You are such a great talent...I´m follower now.
Have a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia