mandag 9. mai 2011

I love my squeeze - utfordring fra Torill/Scrappehuset

For en måned siden ble jeg utfordret av Torill inne på Scrappehuset.
Vi var flere som fikk utfordringen om å lage noe inspirert av et fargerikt bilde.

Jeg synes det er gøy med utfordringer og så med en gang hva jeg bare MÅTTE scrappe. Nemlig min herlige lille "rotte", Ford Fiesta - i fargen SQUEEZE. Kjøpte denne bilen ny for et par år siden og bare elsker den. Rett og slett KUL synes jeg den er :)

Her er i alle fall min løsning på oppgaven, tusen takk Torill ♥




Jeg printet ut et bilde fra nettet (ja, har masse egne bilder av bilen min men ingen så "snertne" som det som ligger hos Ford :D ) i flere eksmplarer.
Har brukt endel mist, maling og colorwash, masse washitape, dymo, resteark osv..

og her er bildet vi skulle inspireres av:

8 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

He,he,he, kor stiiiilig, bare det å komme på å scrappe det slik, heilt kanooon :))))

Torill sa...

Digger denne bilen og denne LOen!!
Tusen takk for at du var så sporty og ble med på strekken vår!
klems

Ann Cicilie sa...

Så utrolig kult at du lot deg utfordre - ELSKER resultatet!

Kine sa...

Dødskul! Digger fargene og skjønner du elsker den bilen:)

*kos*

Ann-Katrin sa...

Så stilig og fargerik Skorpis! Stilig. Du kan dette også du ;)

livmme sa...

SÅ flott altså! Digger fargene her, ser du virkelig har boltret det ;) Kjempemoro å inn å se på din blogg, ligger alltid en fargerik overraskelse her :)

Lene sa...

Denne ble så superkul !!!!! Grattis med artikkelen i HD idag også forresten !!

Ønsker deg noen flotte maidager!

Kari sa...

Knalltøft Marianne, måtte liksom se et par ganger på om dataen hadde hengt seg her siden bildet kom et par ganger... ;-)

Lenge siden jeg har fått meg en god bloggrunde, så her var det masse nytt og lekkert!

Ønsker deg og familien en god 17. mai.

Klem Kari