torsdag 10. september 2009

Nytt objektiv


Da jeg kom hjem fra byen i går kunne min kjære fortelle meg at det sto en pakke til meg på rommet mitt.
Joda...en pent innpakket pakke med et stempeltrykk festet på :D
På baksiden hadde han skrevet en liten hilsen, at det var bursdagsgave (nå har jeg jo ikke bursdag før om et par måneder da ;) )
Kunne velge å åpne den da eller vente til bursdagen min.
Nåja...han kjenner meg såpass godt at han visste jeg ikke ville klare å vente.
En ny linse som jeg har ønsket meg en stund!!!
En Tamron "all-round linse" 18-200.
Nå blåser jeg i at jeg må vente på telezoomen min som er til reparasjon (har vært der i over en måned nå), for nå kan jeg endelig fotografere litt på avstand igjen.

2 kommentarer:

mettepip sa...

Grattis med ny linse! Så snill mann du har da;)
Er det til Nikon-kamera? Har et D40X selv som jeg kunne tenke meg nytt objektiv til (har bare 18-55 som fulgte med kamera), men har ikke så god greie på dette.
Har fått lagd K-O-M-kort i dag, så kanskje jeg er litt på gli med det kreative igjen;) Gleder meg til å se mere vintage og Graphic45 fra deg jeg da;) Har du forresten sett de lekre julearkene derfra? Er jo så glad i de arkene jeg også. Er så lekre, varme farger og har spennende mønstre litt utenom det vanlige.
Tror ikke det blir noe messe på meg i høst. Er litt travel rundt de tider. Skal jo på Mossetreff helgen etterpå og på Oktobertreffet i Ski som er en hel helg i oktober. Kan jo ikke bare prioritere scrapping vet du;)
....men kanskje det blir den i november.

annes paperfun sa...

Ååå så snill mann du har :o)
Gratulerer med ny linse!
klem Anne