tirsdag 22. september 2009

Boksen med det rare i

Denne gangen har jeg dekorert en boks. Tenkte jeg skulle bruke den til et eller annet på det galleriet jeg skal stille ut kortene mine i (mer info kommer om akkurat den saken ).

Utgangspunktet er en liten Pringles-boks.




Jeg har brukt en gammel rest av et mønsterark i bunnen.
Under har jeg grunnet med Gesso, samt at jeg har brukt Crackle Paint - vintage photo øverst.
Blomsterranke fra Prima
Litt av en gammel bokside
Rubons






Mer gammel bokside som jeg har brukt MS punch på.
En minirose på en charms
Stemplet en tag med et stempel jeg kjøpte av KristinL




Bildet er funnet på nettet
Litt tyll og en bronsje nøkkelcharms
Sommerfugl fra Karen Marie-Klip samt litt mer gammel bokside som jeg krøllet og rullet sammen





Rundt toppen har jeg pompom og jeg har også en liten bit blonde under tagen.

Oppi boksen har jeg dyttet nedi litt brun tyll samt strimler av papir som har lagt i kaffevann (takk til Anne Kristine for tips der :) )






4 kommentarer:

Renate sa...

Lekker den boksen du har laget her. Minner meg på at jeg har en tom slik boks her selv jeg skulle ha gjort noe med. På tide å få ut fingeren kanskje?
Håper du får en super onsdag Marianne. Klemmer

Solveig sa...

Den var bare kjempelekker! Hvor tar du alle ideene fra? Du er veldig dyktig og har en stil jeg bare elsker. Lykke til med alle dine prosjekt min venn:o)
Klem fra Solveig

annes paperfun sa...

Så flott boks du har laget!
Nydelig pyntet!
Så vakkert motiv og nydelig sommerfugl.
Alt passet så fint sammen!
Storklem Anne...nå ser jeg ditt blide fjes foran meg vet du :o)

Anonym sa...

Åhh, så flott en boks! Rett og slett vakker, helt nydelig pyntet!!Kjempelekkert med de brushede kantene her og der :))