tirsdag 16. september 2014

Selfie - DT Poppydesign

Hei hei folkens!

MarianneJ her i dag og denne uken er det jeg som skal inspirere dere litt inne på Poppybloggen.

Håper dere alle har hatt en flott sommer og koser dere disse flotte høstdagene.
Endelig kom også de nye arkene og produktene Vibeke har designet for Panduro!

Herlige ark som roper på høstkreativitiet!

I dag har jeg en layout å vise dere, hvor jeg har brukt flere av arkene i denne blokken.

Bakgrunnsarket har jeg brukt som det er, med litt gesso , stensiler og mist samt bakgrunnsstempler.

Mens under bildet har jeg kuttet opp arket i firkanter og brukte nesten alle firkantene.
Utrolig stilig synes jeg, med små firkanter i samme design som resten av blokken.

Ellers litt hamp, chipboard, buttons og blomster.

IMG_6276


IMG_6268 IMG_6270

Og her ser dere litt mer av de små firkantene under bildet:

IMG_6272


IMG_6273


IMG_6274

IMG_6275

IMG_6265

Håper dere likte layouten min og fikk lyst til å lage noe med de flotte arkene til Vibeke!
Klem
signatur2013

Ingen kommentarer: