tirsdag 5. november 2013

God Jul - julekort DT Poppydesign

 I dag vil jeg vise et julekort jeg har laget med de nye arkene til Vibeke Spigseth - Poppydesign, designet for Panduro.

Ja, det er visst snart jul, under to måneder til og det er vel på tide å starte produksjonen av julekort om alle jeg kjenner skal få et hjemmelaget kort i år også.

Her har jeg brukt arket "seasons greetings - It's snowing" Jeg elsker disse arkene i kalde pasteller!

Litt Gesso, stensil og maling fra Art Anthology (med frosted look) på bakgrunnen.


Stempel fra Stempelplaten











4 kommentarer:

Luce sa...

Nydelig!
Ha en riktig god kveld :o)

Anne sa...

Så lekkert papir, nydelig motiv og herlige snøkrystaller og perler. :)

Klem, Anne.

Filharmonica sa...

Lekkert julekort Marianne!

Scrappegal sa...

Nyyydelig vakkert og sart, Marianne!! ♥