lørdag 22. desember 2012

A day with Dyan Reaveley

Onsdag denne uken var jeg på kurs med Dyan Reaveley på Hobbykunst. For en dag!!!
Tre helt fantastiske kurs med den fantastiske damen Dyan!!
Dette kommer jeg til å leve lenge på altså!!
Kommer litt bilder etterhvert av hva jeg laget, skal bare gjøre litt mer på det først.
Men her er noen bilder i alle fall, stort sett tatt av Mette.

Wednesday this week I had a fantasic day, one whole day, 12 hours with the one and only Dyan Reaveley!!
Three different classes and I had an amazing time.
Will share some of the things I made a bit later, just have to finish them a bit more.
But here are some photos from the classes, photo by Mette

A bit shy and nervous at first


coming closer

not sure I dare....

planning something ....



oh yeah!!!

what happened??


can you see that we had a great time?


4 kommentarer:

mettepip sa...

En fantastisk morsom og kreativ dag, og glad jeg fikk dele den med deg Marianne!

Ble jo noen artige bilder også!

Juleklem fra
Mette

Maya sa...

Heldige deg! Gleder meg til å se hva du laget!

Luce sa...

Spennende! Gleder meg også til å se hva du lager :o)
Ønsker deg og dine en riktig god jul :o)

Tone-Lill sa...

Dette ser så kjekt ut. Måtte trekke litt på smile båndet av bilde serien din så det skal bli spennende å se hva du fikk laget :)
En riktig god jul til deg og dine :)