søndag 30. januar 2011

Valentine - Poppydesign


Vibeke Spigseth/Poppydesign har designet et utklippsark som alle kan laste ned HELT GRATIS!! Så her er det bare å laste ned og kose seg med å klippe ut.

Jeg har printet ut dette på både bazzill og mønsterark og alt går like bra.

HER kan du laste ned dette arket.
Koselig om du legger igjen en kommentar inne hos Vibeke om du har laget noe med akkurat dette arket.

Litt av det jeg har laget:

Et lite minikort. Her har jeg klippet ut tekst og hjerter.
Har også brukt washitape som jeg har malt og stemplet med hjertestempel:


Enda et kort:


Her har jeg laget et "trekantkort". Kun brettet kraftkartong i tre bretter og stanset ut kanten med punch fra Martha Stewart.
Blomsten holder kortet sammen.


Baksiden på samme kortet:


Her har jeg brukt en tom "pillesylinder", malt med Gesso. Tenkte jeg skulle fylle den med Love Hearts ♥


2 kommentarer:

Maria sa...

Fy søren så flink du er Marianne! Og så innmari produktiv. Du tryllet frem MYE lekkert av 1 ark med stæsj. Min favoritt kortlager :):)

Stor klem
kollega :)

Scrappegal sa...

Stiiilige løsninger! :)