lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!!


Godt nytt år kjære bloggvenner!!

Jeg starter året med litt bilder av vårt pyntede nyttårsbord i går.
Det gikk i blått, hvitt og sølv (som også året før). Synes det er så flotte farger sammen.
Dagen ble feiret stille og rolig her hjemme med oss 4. Nydelig mat og koselig stemning :)

Her er bordet dekket da med Bogstad hvit servise, Nora Hardangerbestikk og glassene Chateaux fra Costa Boda.
Jeg har også fylt vann med blå konditorfarge i noen av glassene og lagt oppi et par blomster fra de hvite sviblene mine.
Ellers er det hvite lys og "Fabergé egg" (fra Løiten Lys), lett blanding av ulike engler, kjøpt og hjemmelaget.













6 kommentarer:

Lula sa...

Nyyydelig bord, akkurat etter min smak;))

Godt nyttår til deg, gleder meg til kreative krumspring fra deg i det nye året!

Klem Lula

annes paperfun sa...

Ååå noe så vakkert! Elsker alt det blå! Nydelig var det!
Ønkser deg et riktig godt nyttår!!!
Klem Anne

Kari sa...

Å så koselig dere hadde det i går!

Gleder meg til å følge med på hva du lager i 2011! Riktig så godt nyttår til deg og dine Marianne!

Klem Kari

Kristin Langnes sa...

Så lekre bilder, nydelig pyntet!

Ønsker deg et kjempeflott nytt år!

Grethebella sa...

Vakkert, de fargene er mine favoritter til jul og nytt år.
Godt nytt år Marianne.
Gleder meg til å følge deg videre i 2011.
Klem Grethe

Unknown sa...

Lekkert bord Marianne. Flott med blått, hvitt og sølv til nyttår. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår.
Klem Kristin