fredag 24. september 2010

Mer fra Poppygirls




Et par ting jeg glemte å legge ut i forrige innlegg. Ble visst litt for rask :D

Og tusen takk for så mange hyggelige gratulasjoner og hilsninger! Klemmer til dere alle!

Julekort:

Ark
Poppydesign -Tradisjon Snøballkrig
Poppydesign -Tradisjon Julenatt
Poppydesign -Tradisjon Himmelsk englesang
gammel bokside med gesso
blomster
glitterlim på blomstene og håret på engelen
fjær
"krystallbånd" fra Løiten Lys
Pyntenåler
snøkrystallcharms
halvperler
QK stjerne





















Toffifee eske:

Ark:
Tradisjon - Vinterdag, Poppydesign
primablomster
blonde
glitterlim
julesokkcharms
glimmermist - sandy beach













8 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Hei Skorpis! Gratulerer som poppygirl! Og for noen lekre prosjekter du har laget. De ga god vinterstemning. Lykke til med prosjektene!

Unknown sa...

Bare så lekkert! Grattis med den nye 'jobben' så moro og vel fortjent:)

*god helg*

Unknown sa...

Nydelig *smelt*

Scrappegal sa...

Ååååhhhhhh!!!!!! :D
SÅ GØY!!!!!!!!!! :D
Gratulerer så ufattelig masse!!!!!!
Du lager jo så LEKRE og VAKRE ting, så ikke rart at hun ville ha deg med på laget! :)
Gratulerer igjen!!!!! *klem*
Og vakkert både julekort og toffifee eske!!!! :D :D :D

Anne sa...

Åh wow, på det øverste kortet her kan jeg nesten høre frosten knitre når man går i sneen! :D
Skikkelig nydelig. :D

Superflott toffifee-eske også, nyydelig pyntet. :)

Klem.

Lene Aase sa...

WOW, så rålekkert!!!
De er så nydelige disse mønsterarkene!
Mange nydelige detaljer her:)
Klem fra Lene:)

Maria sa...

Kjempenydelige Marianne :)
Så sart og vakkert å se på, du får meg til å sukke hver gang. Av beundring altså :)

Stor klem
Gleder meg til å se deg neste helg!

Renate sa...

Himmel og hav noe så aldeles lekkert Marianne. Jeg bare elskerdenne esken og så vakkert pyntet den er! Lurer på om jeg skal hive meg rundt å shoppe lsike esker selv for dekorasjon. Tusen takk for inspirasjon altså!

Klemmer fra Renate