mandag 12. april 2010

Endelig BoBunny

Endelig fikk jeg anledning og tid til å prøve ut litt av de nye BoBunny arkene jeg kjøpte på Scrappiness i påskeuken. Eller forresten så har jeg laget et til men det er ikke offentlig før om et par dager.
Jeg har jo studert og sett på disse nydelige arkene på avstand (les: nettbutikk) og visste at dette var ark jeg bare MÅTTE HA!
Herlige og røffe på en gang.

Så her er et ganske enkelt kort.
Kun brukt ark fra BoBunny. Rufset, revet og svertet.
En enkel blomst fra Prima, litt hyssing og en pyntenål som jeg ikke helt klarer å huske hvem jeg har fått av. Har i alle fall fått den av en eller annen, så om du leser det du som har gitt meg den får du ha meg unnskyldt. Det var det med teflonhukommelse da :D
Brukt stiftemaskinen litt her og der og puttet på tre små bling i hjørnet.
(rammen jeg har lagt på er fra Photoscape, synes den passet så godt til tema)





4 kommentarer:

Kari sa...

Nyyydelig, de arkene er jo så utrolig stilige i seg selv. Herlig! Og rammen din ble jo perfekt til!

Tusen tusen takk for posten i dag også. Sitter og kverner på litt tanker nå om hvordan jeg skal bruke den første damen...

Klem Kari

Paper Paradise sa...

Great card, so unique in design. I love the grungy effect and the lovely words. x

Renate sa...

Så selv på disse arkene i helgen, men jeg lager så sjelden noe til gutt/mann at jeg ikke tok meg råd til dem. Men fy så lekre de er!
Og dette kortet ble jo maks maskulint og da Marianne.

Ha en nydelig kveld.

Britt-Inger sa...

Härligt "murrigt" kort :)
Ha det gott.
Kram, Britt-Inger