lørdag 19. desember 2009

Englekort

Her er kortet jeg endte opp med å sende inn til runde 2 i julekortkonkurransen inne på scrapping.no



Hvit bazzill
Ark fra 3ndy og Papirdesign
Har brukt punch fra Martha Stewart på alle panelene samt svertet med CatsEye - creamy brown
Panelene er montert med 3d-puter
Har fjær på begge sider av midtpanelet




Organza
perlebånd
minroser m/glitter
scrappers floss og snøkrystallcharms
bokstavene er fra MM





Har brukt glitterlim på engelen. Inspirert av Mette/ Mettepip :)



Klippet ut disse ovalene fra arket til Papirdesign og har brukt litt glitterlim på dem også.
Ble en litt "uvanlig" form/stil på dette kortet men jeg synes effekten med ovalene ble stilig.


13 kommentarer:

Kari sa...

For et vakkert kort! Liker så godt disse papirene du har brukt, og er sikker på at effekten ved bruk av 3D-puter gjør det om mulig enda flottere i virkligheten.

Mariann (mais) sa...

Et alldeles nydelig og vakkert kort, Marianne og ikke minst kreativt. Det var utrolig stilig med de ovalene og 3D puter på radene bortover som var punchet med Martha Stewart.
Det var også kjempeflott slik du har pyntet med sløyfen, snøkrytallcharms, blomster og perler.

(Jeg trodde du var i finalen jeg - jeg gjettet ikke på dette kortet...Finalen blir visst aldri avblåst selv om tiden for lengst er ute...sukk)

Stor klem fra ryddeguri
(hjelp så mye det er plass til av rot inni et litet kott *dunk*)

Kristin Langnes sa...

Dette kortet var lekkert synes jeg og jeg la godt merke til det! Nydelig farger, også er det gøy å se litt kreative utfordrminger på kortene noen ganger!

mettepip sa...

Dette var et veldig iøyenfallende og nydelig kort Marianne i lyse, nydelige farger. Synes du har fått så fin effekt med motivene. Og flott med 3D-puter og blondepunchen. Så morsomt at du har tatt opp idèen med glitteret;)
Ha en flott lørdag!
Klem fra Mette

ThisIsAnfield sa...

Steike for ett lekkert kort!! Noe av det nydeligste ei har sett! :-)

Paper Paradise sa...

Gorgeous as always. I just love your style. x

Turid sa...

Lekkert kort fra deg igjen Marianne! Koselig å titte innom bloggen din og få litt ekstra inspirasjon!
Hilsen Turid

Vibeke sa...

Wow - så lekkert dette var Marianne. Nydelig:)

Kikk innom julekalenderen til Scrappehuset da;)

Lisbeth sa...

Aldeles strålende, WOW så lekkert!!!

Jeg ønsker deg en Gledelig Jul og et riktig, riktig Godt Nyttår!
Varme klemmer fra Lisbeth

Paper Paradise sa...

Thanks for revisiting my blog and leaving me a lovely Christmas greeting. I wish you a lovely Christmas and New Year too. x

magnholia sa...

Kjempeflott kort da!!!!!!Og bloggen din ellers er jo også fantastisk, kommer til å kose meg mer med denne vet jeg!

Home sweet home sa...

Dette kortet var nydelig.:)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

så nydelig!