fredag 27. november 2009

Testbilde

Jeg forsøker stadig å lære meg noe nytt når det gjelder Photoshop. Jeg har kun Elements 7.0 men det holder i massevis til mitt bruk.


Så har jeg jo sett i alle de flotte bloggene rundt om at det er så mange som har rammer rundt det de tar bilde av. Duse rammer, rammer med streker osv...


Her om dagen kom jeg plutselig over bloggen til Kristine og hun hadde noen utrolig kjekke tutorials på akkurat dette.
Tusen takk Kristine for at du deler *klem*

Så her er et lite testbilde hvor jeg har forsøkt meg på en slik hvit kant.
Bildet er av yngstejenta med nisselue. Hadde en liten "fotoshoot" her om dagen, jakten på julekortbildet.
Har også fått lastet ned endel brushes så det kommer sikkert litt av det også, bare jeg får tid til å sette meg ned og "øve" litt.


4 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Flott dus kant du har fått laget. Kristine har jo også noen flotte grunge frames hun har laget som hun deler gratis med oss. De kan du også bruke i Photoshop. Kjempeflotte. Ellers kan jeg tipse deg om PhotoScape som er et kjempeenkelt redigeringsprogram med norske menyer. Der er det også mange ferdige rammer du enkelt legger på bildene dine. PhotoScape er gratis å laste ned.

Ønsker deg ei god helg.

Paper Paradise sa...

This is just adorable. What a gorgeous little girl. x

Heidi sa...

Nyyyyyyyyyyyydelig bilde!!!!

Renate sa...

Så vakker datteren din er. Og lekkert ble det med denne rammen.

Ha en herlig førjulstid. Klemmer