onsdag 14. oktober 2009

Shabby Chic

Dette kortet ble jeg veldig godt fornøyd med! Koste meg med fargene (som ikke er så ofte jeg bruker).




Jeg har brukt ark fra Prima, frem og bakside. Malte med Gesso og rev arkene.
Bildet var et bilde som hang på en blomsterpotte jeg fikk for flere år siden. (med blomst da ;) ). Har lenge sett på dette bildet og tenkt at dette må jeg bruke på et kort engang.
Lysegrønn blonde kjøpt i lokal butikk
Blomster og miniroser.
Hjertecharms og "rosett"
Prima blingswirls

3 kommentarer:

ARTfulWings sa...

Beautiful! x

mettepip sa...

Veldig flott kort Marianne. Lekker grønnfarge og stilig med gesooen. Det motivet var jo som skapt for kort da, skjønner godt at du ville bruke det;)

Solveig sa...

For et flott kort! Du overgår deg selv gang på gang! Hvordan får du det til?
Dette bildet er et av de yndigste jeg har sett - passet bare så godt til kortet og fargene.
Ha en flott torsdag.
Klem fra Solveig