mandag 26. oktober 2009

Flere julekort

Skal jeg få rukket å lage noen julekort til meg selv må noen av dem bli av det enkle slaget. Så her er et par slike


Ark fra Papirdesign
Stempel fra Scrappers Choice (fjorårets kolleksjon)
Blomst fra Prima som har fått glitter på seg samt en minirose
Svertet med Catseye - creamy brown




Her har jeg brukt ark fra Ladybug and Friends - julefryd (begge sider)
En bit blonde fra Vintage Piken, samt en liten bit nuperell
Stempel fra Inkadinkado
Blomst fra Prima. Denne har jeg for første gang brukt Glimmermist på - coffee shop. Tror nok det er stor fare for at jeg må kjøpe noe mer av dette ja :D
Noen blader fra en stor blomst samt en minirose
En liten bit tyll, hamp og en julehjerte-charms
Svertet kanter med Distress - vintage photo


2 kommentarer:

ekaterina-sanna sa...

Lovely карты!
Красивые подробности и документы тоже!

Ellen Karin sa...

Så flotte - og det hvite likte jeg spes godt. Gjør ikke noe om det er enkelt når det blir så nydelig. :)