søndag 8. mars 2009

Tredjeplass i uke 9 - Skisse-O-Mania

Må juble litt for denne. For første gang hadde jeg lyst til å prøve meg i denne konkurransen inne på scrapping.no. Jeg vant min gruppe med god margin og bare det var stort nok for meg. I finalen ble det en tredjeplass - helt klart stolt av det!



Bildene er tatt da vi var på ferie i Sverige sist sommer. Sarah svømte "som en fisk", men best under vann. Var nok tungt å holde seg over vann til tider.

Her har jeg brukt hvit bazill, mønsterark fra Kaisercraft. Svertet med brun (chestnut roan) catseye. Ulike blomster og små bokstaver fra MM. Lyseblå halvperler fra Kaisercraft. Prima blingswirls og en liten blondebit.

3 kommentarer:

Linda S. L sa...

Kjempe fin! så fargerik og herlig, flott pyntet :)

Vibeke sa...

Denne fikk min stemme!!! Kjempestilig LO Marianne. Gratulerer med en fortjent 3plass:)

Fantepie sa...

Denne la eg merke til! Friske farger og flott med dei blå bilda. Kjenner igjen svømminga! hi-hi!