onsdag 4. mars 2009

Bidrag til Scrapping the Music på norsk - runde 5

Første gang jeg forsøker meg på utfordringen til Scrapping the Music på norsk.
Denne gangen var det Halvdan Sivertsens sang "sommerfuggel i vinterland" som skulle scrappes.

Etter å ha lest teksten fant jeg ut akkurat hva jeg ville scrappe. Jeg ville bruke teksten: "å, må drømmen du bærer bli sann" sammen med et bilde av Karianne fra i sommer hvor hun ser så drømmende ut.


Jeg har brukt et mønsterark fra DCWV samt et ark fra BG. Klippet ut fuglen fra sistnevnte ark og brukt CatsEye Chestnut Roan rundt kantene. Mulberryblomster samt små roser. Et rødt hjerte som jeg malte med blå maling. Knapper og brune tyllblomster fra MM. Tags fra ulike produsenter. Små bokstaver fra MM samt Thickers - ChipBoard - "darling".

7 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Denne var flott!
Uttrykket til datteren din passer så godt til strofa du har valgt deg ut:) Og ja - du har gjort det helt riktig:)

Håper du blir med på flere av utfordringene våre:)

Vibeke sa...

Hei Marianne - og takk for sist:)

Så gøy at du blir inspirert inne hos oss. En kjempeflott LO du har laget. Herlig bilde - og flott pyntet!!:)

Håper du blir med på flere av våre utfordringer!! Du rekker jo Ut mot havet også:)

Ønsker deg en flott onsdag videre:)

Ellen Karin sa...

Denne var kjempelekker Marianne. Så morsomt at du slenger deg med på utfordringene våre. Du gjorde alt riktig, så det er bare å bli med på flere av utfordringene våre. ;)

Ha en strålende kveld.

Wenche sa...

Flott pynt. Likte den fuglen veldig godt. Så flott blåfarge! Den er bare prikken over i-en

Merete sa...

Nydelig bilde og en herlig LO! Flott pynta og fine ord du har plukka ut fra sangen:)

MacNina sa...

Så herlig LO! Utrolig flotte farger, oppsett og nydelig pyntet!

-Aina- sa...

så utrolig vakker LO.nydelig farger til et nydelig bilder