mandag 24. februar 2014

Home is where the heart is

I dag har jeg en art journal å vise, laget for Vibeke Spigseth - Poppydesign for Panduro

Denne har jeg laget med akvarellark fra den flotte permen Vibeke har designet for Panduro.

Jeg har brukt ark fra den lille blokken Happy Camping, og utklipp fra det tøffe arket her.
Her klippet jeg ut campingvognen og limte det på. I tillegg klippet jeg ut massevis av de små campingvognene. Har også brukt tekststempel fra denne herlige stempelplaten 





Har brukt  flere ulike stensiler og mist fra Art Anthology




3 kommentarer:

sandi sa...

Very cool! Love the colors and fun look that this has!

Randi Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi Elisabeth sa...

Elsker, elsker :) Dritherlige farger, stempling, bruk av stensiler, doodling :) Er både den rosa og gule mist? tenker på at den gule er fortsatt gul over den rosa liksom....mange mist blsnder seg jo og blir slike gussne farger :(
og så kjempegodt og de søte campigvognene da hi hi
Klem ;)