lørdag 10. november 2012

In the air - art journal

Har vært en tur i Polen, på jobbtur. Mest fornøyelse og litt møtevirksomhet.
Siden jeg lider av ganske heftig skrekk for å fly fant jeg ut at jeg skulle ta med meg en liten reisejournal. En liten mappe med noen washi-tape, et par penner og en liten bok. (bakgrunnen var laget på forhånd) Så høyt oppe i luften, i 10.000 fot satt jeg og drodlet, tenkte og "fortalte". Turen gikk jo fantastisk fort når jeg holde på da. Nå var det jo ikke mer enn litt over en times flytur til Polen/Gdansk men det var fortsatt en time i luften :D Fantastisk å se hvordan det er over skyene forresten :)

Just been for a business-trip to Gdansk/Poland. And I am really scared when flying. So I thought I should bring a little travel journal in my bag.
A few washi-tapes, a little journal (pages colored/stamped at home) and a black + white pen. Time flied in the air writing and doodling.

The text says something like this: Now I'm sitting in a plainon my way to Gdansk/Poland. It is true what they say: over the skies the heaven is always blue. In a few minutes we will be landing. Hope we managed to get down in one piece. Yes, I know we will get down -, but hopefully in a good way.
(and yes, we landed OK both in Poland and back in Norway LOL)

It was really a nice way to spend the flight-time enjoying my journaling. Time flied! (though, only one hour flying down and 1 1/2 home, not a long flight but long enough for me beeing so scared)






2 kommentarer:

Lene sa...

Så herlig gjort! Digger art journal sidene dine og denne var kjempeflott!
Så stilig det var men menneskene i bånn av sidene!
ha en flott kveld og helg videre min venn!
klem

Aquarell sa...

Så utrolig flotte sider! Herlige farger! :)