lørdag 8. september 2012

Kort til Justin Bieber-fan

Min datter fylte 11 år i går og måtte jo ha et kort. Justin Bieber-fan som hun er var valget ganske enkelt :D Litt ark fra 7Dots Studio, stensil, distress stain og en blomst, vips et kort. Ja også bildet som jeg fant på nettet da :D

A card for my youngest daughter. She is a big Justin Bieber-fan so I just had to find a photo of him, and use it on her card. The photo is found on the internet, papers from 7Dots Studio, a stencil and distress stain. Voila - a card (and boy she was pleased :D )




6 kommentarer:

livmme sa...

Råtøft!
Likte svært godt fargene og stensilen du har brukt! Nå har jeg kjøpt meg moleskin-bok og nå som fjellsesongen snart er over, går fritiden med til scrapping tenker jeg! Ha en kreativ helg!

Liv

sandi sa...

Wow! Wow! Wow! This is just absolutely fabulous!

RitaK sa...

Stilig! Og dattera ble fornøyd tipper jeg... ;-)

Luce sa...

Da ble hun nok fornøyd for dette var KNALLFLOTT'! Lekre farger, stilg med stensilen, flott pyntet :o)

noomiy sa...

I love the mood of your cards!
All of them, gorgeous!

Eila Sandberg sa...

Hade lätt kunnat bli någonting riktigt sött och gulligt med tanke på det vackra idol objektet :)) men fy bubblan vilket häftigt kort det blev. Visst blev Sarah överlycklig över att få det? xoxo