torsdag 9. august 2012

Jeg blir klok av høsten - art journal

På CASAkreativ er månedens utfordring å bli inspirert av et skikkelig flott høstbilde samt at man må ha med noe grønt og noe fra naturen. Så her er min "høst-side". Blader fra svartsurbær-hekken begynner nå å få den fantastiske rødsorte fargen og jeg plukket med meg noe av disse. Dylusions inks, stempler og stensiler. Ble det ikke flotte høstfarger med Dylusions også? Teksten fant jeg i lokalavisen i går og synes den passet så godt.

This page is made for a challenge where we should be inspired by a beautiful photo of the nature during fall. And we should use the color green + something found outside in the nature. I picked a couple of leaves in my garden, just got the beautiful dark red/black colors. Dylusions inks, stamps and stencils. The text says: "The fall makes me wise. It teaches me not to have expectiations but just take every day as it comes"





6 kommentarer:

Marjie Kemper sa...

Stunning page, Marianne!

Luce sa...

Kjempeflotte høstfarger - friskt med de grønne bladene, stilig med svartsurbærbladene - flott drodling :o)
Ha en fin kveld :o)

Aquarell sa...

Flott AJ side, herlige høstfarger! :)

Tone-Lill sa...

Deilige høst farger! Er riktig så herlig AJ side, Her var det mye til å bli i godt humør av :D


sandi sa...

Wow! Love this! Love the rich colors on this one!

Lene sa...

fantastisk fargerrik og herlig side marianne!!!!

ps: jeg mener jo da at ingen blir klok av skade, som ikke var klok fra før. Passet bedre med høst ja !!!:)))