søndag 4. desember 2011

Oh that's naughty - art journal


Inne på CASAkreativ er det en ny oppgave i art journal, denne gang å bli inspirert av et bilde, samt ha med fargen sort og vinger.

Var helst vinger jeg ble inspirert av, samt oppsettet i bildet.
og jeg er fortsatt i det humoristiske hjørnet i min AJ. Bakgrunnen her har jeg forøvrig ikke laget helt alene, for yngstejenta var inne på rommet mitt da jeg holdt på og lurte på om hun kunne få prøve. Så jeg splashet litt colorwash og hun brukte våtserviett. Hun syntes det var riktig så gøy og ble overrasket over hvordan fargene endret seg når hun brukte våtserviettene.
Stempelet her er (vingene) er fra Vibeke Spigseth - Poppydesign, bare elsker dem ♥
Tekst og bildet er fra en liten tag jeg fikk med da jeg bestilte meg et lerretsforkle fra det store utlandet :D






2 kommentarer:

Pauline sa...

Ha ha!! :-D
Du lager så stilige og flotte AJ-sider!!
Fulle av humor, ettertenksomhet og gode ord, og spekket med mange ulike teknikker! :-)

Eila Sandberg sa...

Måste ju bara skratta jag också! Pauline säger det så väldigt gott i sin kommentar! xoxoxo