onsdag 21. juli 2010

Sommeroppgave på CASAkreativ - boks

En av sommeroppgavene på CASAkreativ var å dekorere et glass eller en boks.
Jeg fant en av mine upyntede bokser som tidligere har vært belgiske "stroopwafels" i (ikke spør meg hva det er, boksen fikk jeg av min kollega da den var tom :D )

Da vi var i Danmark nå var jeg innom en Søstrene Grene butikk. Der hadde de masse herlig akvarellmaling som jeg selvsagt måtte kjøpe noe av, så jeg satte i gang med å male boksen. Har faktisk ikke brukt noe ark på denne annet enn to bittesmå biter fra BoBunny samt et par sirkler klippet ut fra ark fra samme produsent.
Brukte maskeringstape og malte i mange omganger. Grunnet med Gesso først.

Kan jo brukes til så mye denne boksen men akkurat her er den fylt med tusjer og maling. Mulig jeg tar den med meg på jobb og lar den lyse opp litt der.

Ellers er boksen dekorert med hjerter kjøpt på en bokhandel
klesklyper som fikk litt maling på seg
dymo
ricrac
filtfigurer
bling
halvperler
en bit av Primaemballasje som jeg tidligere malte
grungeboard-nøkkel, også malt













3 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Denne boken har jeg falt totalt for. Digger de knalle fargene du har brukt, synes den er råkul rett og slett!

Renate sa...

Så fantastisk flotte farger dennen boksen er i Marianne. Rett og slett herlig.

Ha en super dag. Klem

Scrappegal sa...

Hei Marianne! :)

Så ultrastiiilig boks da! Skikkelig fargerik og tøff!! Også så flott LO du også har lagd! :) Du er så inspirerende og dyktig!!!!

Ja, takk for sist. Var kjempemorro på treff!!! Håper vi treffes på flere treff også, kanskje med større mage.... :)

Jepp, har ikke glemt bildene fra treffet. Nevnte det for mannen min igår. Må nemlig ha hjelp til å få sendt såååå mange bilder til Ruffa, da det ikke nytter å sende over 100 bilder på mail liksom.... hihihihhi!
Så jeg skal få lagd en nettside som dere kan få adressen til å hente ut de bildene dere selv ønsker alle sammen! :)

Jada, den fysiske formen min er mye bedre nå! :) Ingen kvalme lengre..... Litt bekkenløsning dog, og venter på å kjenne liv..... :)

Stoor klem fra Sørlendingen! :)