mandag 10. mai 2010

Papirdesign på CASAkreativ

CASAkreativ har blitt sponset med en masse lekre ark fra Papirdesign

Vil absolutt anbefale en titt innom CASA'n og se på alt det lekre som DT har laget for inspirasjon. Titter du innom kan du også være heldig å vinne en flott arkpakke fra Papirdesign.

Tusen takk til Papirdesign som sponser denne herlige arkpakken!

Arkene er bare så lekre og stilige og en fornøyelse å jobbe med!


Jeg har kost meg med å lage helt vanlige kort og emballasje til en vinflaske.

Her har jeg dekorert en vinboks.


Måtte finne på noe siden boksen var så stor, så i skjøten har jeg brukt et bånd, samt at jeg har brukt lys grønn bazzill på korken:

Materialer ellers er
Blomster fra Papirloftet, Prima og Ebay
Prima swirls
Halvperler fra KaiserCraft
Mange stempler fra Tim Holtz
Minipomom fra KristinL
Tyll og charms
Det hvite båndet som holder korken sammen med resten har jeg farget med distress ink.























Samme ark som over og her har jeg stemplet med "min franske dame".
Materialer ellers:
Prima pearlswirls
Kaffefargede blomster fra Prima
småroser fra Ebay
Tekststempel fra Stempelglede
Kaffefarget blonde
Sommerfuglstempel og rundt kanten er det stempler fra Tim Holtz










Jeg bare elsker fargene i dette arket her!
Materialer:
Hvite rubons bokstaver og swirl
Blomster fra Prima samt Pebbles
Sommerfuglen er stanset ut med punch fra Martha Stewart
Fjær fra Panduro
Kakeserviett
Bilde fra utklippsark (Gudrun Loennecken)
Prima pearlswirls
Brukt pussekloss på mønsterark og bildet

















Samme arket som over, men i en litt annen form. Litt mer "røft" med det sorte.
Stempel fra North Star og montert med 3D-puter
Bånd og brads fra Madame Scrap
Bokstaver fra Rouge de Garance
Blomster fra Prima
Halvperler fra KaiserCraft














Herlig fotballark som kommer godt med når man skal i bursdag til fotballgutter eller jenter.
Eneste pynten jeg har med her utenom arkene er stjernen som er fra et klistremerkeark til en av jentene (tror det fulgte med da vi kjøpte Guitar Hero :D ), litt sort bånd og de røde bokstavene fra Mylittleshoebox.
Fotballspillerne samt fotballen er montert med 3D-puter.













Elsket disse tøffe arkene!
Her har jeg brukt bølgepapp og klippet ut noen bilder fra G45.
Teksten er Dymo og det runde hjulet er metallpynt fra Little Yellow bicycle



8 kommentarer:

Guro sa...

Her var det masse flott på en gang :-)
Nydelig vinboks du har pyntet og alle arkene er utrolig flotte da! Så flotte stempler du har brukt på vinboksen, den var bare helt herlig!
Så stilige guttekort nederst itillegg, fotballkortet var råtøft!
Ha en herlig og kreativ uke :-)
Klem Guro

Turid sa...

Åhhhhh!! den vinboksen du har dekorert var alldeles lekker.............!! En stund siden jeg var innom her ser jeg. Mye fint siden sist! Har hatt nesa i konfirmasjonskort i de siste ukene, men det har ikke blitt så veldig mange likevel!
Takk for at du legger igjen spor i bloggen min - det varmer.
Ha en fin uke!
Klem Turid :)

mettepip sa...

Her var det bare så mye lekkert og stilig på hver sin måte Marianne! Flotte ark fra Papirdesign, og du kan jo trylle med dem da!
Den planken under her er jo også utrolig lekker da! Beklager at jeg har vært litt dårlig til å legge igjen kommentarer i det siste, men det blir vel bedre tider får en håpe;)
Setter veldig stor pris på dine altid så hyggelige kommentarer!
Ha en fortsatt flott uke!
klem fra
Mette

Kari sa...

SÅ mye fint du har laget, Marianne! Alt er så stilig, både når det gjelder form og farge! Det turkise/svarte arket falt i smak - det må jeg nok anskaffe til samlingen min :-)

Klem, Kari

Unknown sa...

Du er sååå flink, jeg digger stilen din:) masse fint du har laget og viser fram her'overveldet*

Inas lune hjørne. sa...

Så fantastisk mye lekkert og variert du har laget!

Solveig sa...

Så utrolig mye flott du har laget, min venn!! Den vinflaskeboksen var både lekker og vårlig. Nydelig sammensettning av farger og pynt.
Fantastisk lekkre kort også. Heldige er de som får en hilsen fra deg:o) Henter masse inspirasjon fra bloggen din:o)
Ønsker deg en flott langhelg og håper snø og kulde ikke når deg.
Klem fra Solveig

Unni sa...

Jøss for en produksjon:) Masse fint å se.
Unni