tirsdag 16. mars 2010

Utfordring #76 sukkersøtt

Fikk en bestilling på et par konfirmasjonskort til gutter her om dagen.
Ikke min sterke side men gyver på med godt mot.
Fant ut at dette kortet passet godt til utfordringen på Sukkersøtt denne uken, som
var å bli inspirert av et bilde/byggverk.




Det var et utrolig stilig bilde som fanget min interesse. Herlige farger!
Så da jeg skulle begynne med kortet mitt fant jeg frem ark og kartong i en oransje farge. (fått litt dilla på den fargen ja).
Og siden det er en kirke det er bilde av og kortet var til en konfirmant kunne det jo ikke passet bedre synes jeg.

Jeg har brukt ark fra Creative Imaginations samt oransje og brun bazzill.
Motivet i midten er også fra mønsterarket.
Lite med pynt, kun to brads.
Teksten er fra konfirmasjonsplaten til Stempelglede. Montert på brun bazzill og 3D-puter.
Bokstavene er Tiny Alpha fra MM.
Svertet alle kanter med Cats Eye - charcoal.



2 kommentarer:

bente_me sa...

Røfft og kult guttekort:)

Pia sa...

super cool kort i farver der matcher billedet, lækkert