torsdag 14. januar 2010

Sneak Peak Webster's og et kort med Webster's

Først av alt så må jeg få vise frem sneak peak fra Webster's
nye kolleksjoner.
Jeg følger jo InspireME og i disse dagene vises det
frem smakebiter fra de nye kolleksjonene.

Vil absolutt anbefale en titt innom :)

Foreløpig har disse tre blitt vist frem,
flere kommer.

Nydelige serier som vanlig fra Webster's.
Nesten så jeg kjenner sommerfølelsen helt hit og
det er sannelig ikke dumt, har vært godt og
kaldt den siste tiden.





................................................................................................



For en tid tilbake, nærmere bestemt i november så
deltok jeg i en konkurranse inne på InspireME.
Og sannelig min hatt vant jeg ikke.
Kunne velge fra ark kolleksjonene og jeg valgte
Nature's storybook.
I går kom premien og jeg måtte jo selvsagt
lage noe med en gang :D


Fremsiden av arkene


"baksiden" (nesten fælt å kalle dem det, for de
er jo like flotte på begge sider)

I tillegg til disse arkene var det også med:
1 vellumark
1 ark med klistrealfabet
1 ark med stickers



Her er 12 stk. journalingcards som jeg fikk
som trekningspremie under 12 days of Christmas Crop




Stickersarket


..............................................................................................
Her er kortet jeg laget i går med de nye produktene:



Har klippet ut brønnen og montert den med 3D-puter
Det samme med sommerfuglene
Dvs sommerfuglen i brønnen er fra stickersarket
det samme er "parantesen"
Fjær



Den hvite blomsten fra Prima har fått litt
Distress Stickles på seg - Faded Jeans
Halvperler og rondeller




Pompom på "taket" og halvperler



5 kommentarer:

*marion* sa...

Bare så utrolig rålekkert å inspirerende , flink du er =)

mettepip sa...

Gratulerer med seieren Marianne! Sikkert vel fortjent kjenner jeg deg rett, men har vel kanskje ikke sett kortet? Fantastisk lekkert kort du har lagd med papirene. Så klart og flott i fargene, og du er så dyktig til å utnytte disse papirene! Lekre nye serier her også - ser ut som et must;) Håper jeg får gjort litt snart ja, må visst reise på treff skal det bli noe;)
klem fra
Mette

Paper Paradise sa...

HEY CONGRATS !!!!!! What a fantastic prize !!!!! Love the card, you have used the elements really well and come up with a gorgeous design. x

Solveig sa...

Så spennende en link du anbefaler. Mønstrene og fargene på disse nye arkene var bare lekkre!!
Kortene dine er kjempefine! Så fulle av nydelige detaljer og godt komponerte farger - du er topp, Marianne!
Gratulerer så masse med gevinsten. Den er bare såååå velfortjent!
Ønsker deg en nydelig helg!
Klem fra Solveig

Renate sa...

For et aldeles fantastisk kort Marianne.
Det er så moro å se at du leker deg med Webstersarkene, som jeg selv synest er innmari vanskelige.
Digger stilen din!

Ha en knas helg. Klem