fredag 12. juni 2009

Dagens kort

Et kort i dag også. Regner med at jeg skal få laget en "bråte" med kort på Mjøstreffet i morgen. Håper i alle fall det, om jeg ikke bare blir sittende og kikke på at det flotte som blir laget rundt meg da :D Er ingen erfaren treffdeltaker. Gleder meg i alle fall masse, må vel snart begynne å pakke litt.





Ark fra Webster's, blomster fra Prima og Ebay, fjær, hjertecharm jeg har byttet til meg hos Porren, scrappers floss. Sommerfuglen er glansbilde og "blomsten" med noter er MF chipboard som jeg har brukt mønsterarket fra Webster's på.

3 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Kjempelekkert.

Jeg er vel kanskje ikke så lik meg selv på det bildet. Har klipt meg siden da, også er jeg nok ikke så brun lenger. *bluss* lenge siden Tyrkiatur...
Men du finner meg sammen med STM-gjengen. Kom bort og hils da. Jeg kjenner nok ikke igjen deg fra profilbildet heller. :)

Sees snart :)

Renate sa...

Nyyyydelig Marianne.
Jeg tror jeg er i ferd med å bli en stor fan av dine fantastiske kort altså. bare sånn at du vet det.

Kos deg masse på treff i helgen.

Klem

Sylvia sa...

Herlig kort! Fint ark med søte frosker, og de turkise detaljene gjorde seg godt.