onsdag 20. mai 2009

K-O-M, runde 12, fritt

Da var vi kommet til siste runde i KOM. Tenk, 12 uker har gått siden jeg dristet meg til å sende inn et kort til denne konkurransen. 12 morsomme og spennende uker har det vært og jeg har utfordret meg selv mer enn en gang.


Vel her er i alle fall mitt bidrag til denne runden:







Her har jeg brukt ark fra Webster's, en liten bit (vingen) av et ark fra Graphic45. Klippet ut teksten "beautiful", sommerfuglene og blomsten med "hello" fra et Webster's ark. "make a wish" kommer fra "cd'n" fra Webster's med vellum. En fjær, pompom, hjertecharm og blomster fra Prima og Ebay. Et par hjemmelagde pyntenåler samt en blonde. Billetten jeg har brukt fikk jeg fra Ullpurka.

Med andre ord - et ganske "pålesset" kort.

6 kommentarer:

Nina sa...

Wow, så mange nydelige detaljer! Kjempe flott kort :)

Renate sa...

Du er en kløpper på å scrappe kort Marianne og så moro det er at du får brukt det jeg sendte deg.

Si for all del i fra en gang du er nedenfor og har lyst til å ta en kaffe her. Klem

Beate sa...

Wow, du lager utrolig flotte kort må jeg si, masse inspirasjon her :)

Ingunn sa...

Kjempefint kort, Marianne!
Jeg er ikke så flink med vintage selv, men du kan det!

(Favvis)Maria sa...

Ja du, det kan man ju fråga sig. Det var från en blogg till en annan som hämnade jag här:)

Anonym sa...

Wow,kjempefint!! Masse flotte detaljer,kan titte lenge på dette. Liker at du har lag pålag med forskjellig pynt :)