torsdag 30. april 2009

Clean and Simple (KOM bidrag)

Da var ukens avstemning over og sannelig kom jeg ikke til finalen denne gangen også og det ble en andre plass *jubler*. Alle kort i finalen var helt nydelige så dette er jeg meget godt fornøyd med :) Tusen takk for alle stemmene jeg fikk! Oppgaven var å lage et kort i "clean & simple".




Her har jeg brukt det nydelige arket fra Paperdesign - Harmoni, bånd, hjerte fra MF, blomst fra Prima og liten rose samt nøkkelcharm. Bildet har jeg funnet i "deletråden" på Scrapping.

6 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Det var et nydelig bryllupskort. Skal til å lage mange kort nå, og tror dett bør "liftes". Håper det er Ok.

Sylvia sa...

Nydelig kort, likte veldig godt pynten i hjørnet.

Ellen Karin sa...

Vakkert bryllupskort. :)

Renate sa...

Nydelig.
Ingen tvil i hele tatt at du mestrer denne C&S stilen veldig godt også. Du er meget allsidig som scrapper.

Klem

Linda S sa...

Så mykje fint du lager, og koselig blogg du har :)

Linda S

Mariann (mais) sa...

Dette bryllupskortet er bare nydelig :-) enkelt og stilrent.
Klem fra Mariann