tirsdag 24. januar 2012

wow

Fikk plutselig en idé her om å få tatt i bruk den hvite bølgepappen jeg kjøpte for en tid tilbake og jeg hadde lyst til å miste litt med rennende striper. Og idéen fortsatte i hodet mitt - rødt og hvitt. Og da visste jeg jo bare med en gang hvilket bilde jeg skulle scrappe. Nemlig Sarah som "poserer" mens hun drev og prøvde kjoler like før jul.

Og rødt ja... tenkte også på disse "wow"merkene fra ulike plagg vi har kjøpt. Dermed var det midt i blinken for utfordringen til den nye "cute-jenta" hos That's just so cute. Der skulle man nemlig ha med en merkelapp fra klær eller lignende samt hyssing/tråd.

Ellers har jeg brukt en annen stoffremse/bånd som jeg fikk av Ruffa, de små blomstene har jeg fått av Linn (og er sånn lette gipsfigurer som jeg har sprayet med colorwash)
Bakgrunnen er sprayet med colorwash først. Synes fargen ble litt for tam og helte litt rød ink (kaligrafiink - indian ink) oppi en minimister og ja - da kom akkurat den rødfargen jeg var på jakt etter.
Stjernen har jeg klippet ut fra et fotopapir som er farget med colorwash (ehhh..frihåndsklipping er jeg ikke god på LOL )
Båndene er hvit lerretstape som jeg har farget med colorwash og stemplet med en liten stjerne fra Tim Holtz.






16 kommentarer:

Anne sa...

Knallkul, jeg digger alle de kule hvite og røde detaljene. Misten ble kjempetøff, Og stjerner, perler og roser er veldig flott!

Klem, Anne.

Randi Elisabeth sa...

Den ble kjempe kul altså, veldig stilig effekt med bølgepappen og misten:)

Pauline sa...

WOW så stilig!! :-)

Linda sa...

Knalltøff!!! Liker at det ble så rent med kun rødt og hvitt, og den rennende misten var bærre lekker :)

Takk for at du ble med på utfordringen

Patricia sa...

like this white and red layout!

Yasmin sa...

Fy flate for en kul side!! Digger denne.. så kult med mistingen og de tøffe merkelappene! kjempestilig! :)

Ann Kristin sa...

Så knallstilig denne ble!! :)

Arnlaug sa...

Ja denne var virkelig WOW! Elsker at du kun har brukt rødt og kvitt, rett og slett perfekt til bilde:-)

Kari sa...

En av de kuleste LOene jeg har sett. Knall!

Scrappelise sa...

dette er bankers! Flott effekt med de knallfargene på hvit bølgepapp! ha ens uper dag!

Beatemor sa...

Denne sa jo bare WOW :-) Herlig med sterke farger og søte detaljer innimellom. Stjerna var veldig kul.

pia iris sa...

så utrolig flott, eller det er ikke utrolig fra deg da for du er jo utrolig du :o)
men lekkert var det, og skikkelig flott med det knallrøde.
tøft å farge lerretsbånd og stemple på de da.
du er bar SÅ kreativ at jeg bøyer meg i støvet for deg.
takk for ditt bidrag. klem pia

Mea sa...

Knalltøff! :)

Ha en fin dag.

Eila Sandberg sa...

Även jag sällar mig till skaran som bugar djupt i golvet av beundran! du är bara så helt makalöst duktig Marianne! xoxox

GryA sa...

Så kul! Ideen med rennende mist var superfin. Herlig LO!

Takk for at du deltar og takk for inspirasjon!

Stine sa...

Denne var knallstilig, her var det mange herlie detaljer og gode tips til nye teknikker!

Flott med den sterke rødfargen mot den hvite bakgrunnen!

Takk for herlig bidrag!

Klem fra Stine, TJSC :-)