søndag 22. januar 2012

Ny art journal


Ny side og nytt bidrag til helgeutfordringen på CASAkreativ.
Her har jeg først grunnet en side med gesso og så brukt colorwash i fargene "stream"&"bottle"
Brukt våtserviett og dratt ut fargen.
Sort India Ink til sirkelen
Rød Distress stain og sjablong (mur)
Rød India ink til splætter samt stjerner.
Stempler fra Tim Holtz

Teksten:
Jeg er sterk, fordi jeg kjenner mine svakheter
Jeg lever, fordi jeg er en fighter
Jeg er klok, fordi jeg har vært dum
Jeg ler, fordi jeg har kjent sorg
Man må gå ned bratte bakker for å nå toppen....
... Jeg har et stykke igjen å gå, men toppen skal jeg nå!!!
(vet ikke helt hvor jeg har den teksten fra, har skrevet den ned og det står ingen forfatter på arket mitt)






2 kommentarer:

Anne sa...

Ooh, så kult! Blir nesten swimmel, men det er veldig stilig. Liker mursteinene rundt kanten, det liksom fester det hele litt. :)

Yasmin sa...

Utolih stilig og steminigsfull side! Fantastisk! :)