lørdag 7. januar 2012

Hvordan styler du sjefsmegga (art journal humorside)

Altså, bakgrunnen for denne siden.

Inne på CASA skal jeg liksom være så snill, rene engelen (jada..har lagt opp til det selv) og det kan være ganske så vanskelig av og til, å ikke erte, ta igjen etc.
(egentlig er det jo bare tull altså 'lol' )

Så derfor måtte jeg få ut litt "frustrasjon" i går og da begynte jeg på denne siden (som jeg fikk ferdig i dag)

Mye humor ikke sant? og helt ærlig, humor er bra!!




Masse tape, gesso, uni posca, sort tusj, rød colorwash (brukte dette til å farge kjolen til damen)
Det er så mange herlige illustrasjoner i A-Magasinet forresten!

(munnen og øyet er forøvrig Nemi sitt :D )


7 kommentarer:

livmme sa...

Kul side, skikkelig sprek! Jeg liker veldig godt humor i scrapping og prøver å legge opp til det selv :)
Godt nyttår og happy scrapping!

Ellen sa...

Helt herlig Marianne, jeg er blitt skikkelig fan av deg og kreasjonene dine! Min kjæres fetter illustrerer i A-magasinet. Han heter Lars Fiske! Må bare name-droppe litt:D klem og god søndag!

*marion* sa...

knallstilig , har netopp begynt å prøve meg å det bir ikke så kult som dette , klem Marion

Linda Brun sa...

Råstilig, herlig å få 'ut litt' på en kreativ terapi måte ......Knib

AnneiSkogen sa...

Fantastisk KUUUUL! Du er utrolig kreativ og lager så mye flott!

Randi Elisabeth sa...

Hi hi, hvor tar du det fra???? Bare så morsomt og bra;)Veldig kreativt:)))

Eila Sandberg sa...

Ha ha ha - du är bara för kul Marianne! ja var får du allting ifrån?!