mandag 2. januar 2012

Just you [skissedilla #144]

Nytt bidrag til Skissedilla. Sett hvor stilig header og bilder de har fått der inne nå da? Kule jenter!!

Har scrappet et bilde av Karianne fra nyttårsaften. Dagen etter hun fylte 14 år.
Ark fra FabScraps, ulike blomster fra Prima, metallramme fra Tim Holtz, osteklut farget med colorwash. Glimmermist chalkboard på mask fra Tim Holtz.
Bitene med ark under bildet er remser jeg har testet farger på fra tidligere.
Chipboard-tittelen fikk jeg av Lene ♥ da jeg var på besøk hos henne sist.








12 kommentarer:

Tone K. sa...

Den var rå-stilig Marianne :)
Fikk en sånn 3D feeling her jeg :)
Knallfint papir, farger og detaljer...kjempetøff ! :)

Randi Elisabeth sa...

Så stilig i fargene, og veldig kult med de to bildene:)))

Anne sa...

For et flott bilde da! Nydelig pyntet, digger fargene og stilen. :)

unni's scrappeboble sa...

FY FABIAN kor lekker, bare heilt fantastisk, og det nydelige mønsterpapiret :))

Camillen sa...

Oy, denne var lekker! Fantastiske bilder!

Anabelle O'Malley sa...

WOW!!!! This is absolutely amazing! I love the colors, the layering, the title, everything. Gorgeous!!

livmme sa...

For en fantastisk stilig LO! Fikk skikkelig 3D effekt her hos meg, med først misten og alle lagene. Trodde faktisk først det var en digital LO :))
For et utrolig kult mønsterark, må sjekkes ut!
Tusen takk for alt besøk i bloggen min i fjor, godt med litt oppmuntring. Som du ser, er det ingen kjempepopulær blogg. Men det bryr jeg meg lite om, den er for meg og ikke for andre!
Ser frem til kurs i kliss og klass!

Pauline sa...

NYDELIG side!!
Og flott jente! (ung dame!! ;-))

Brit Sviggum sa...

Oi,oi,oi for en flott side, Marianne! Helt nydelige farger du har brukt. Knallfint med mistingen og maskingen! Og en nydelig jente :) Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin dag :) Brit

Eila Sandberg sa...

Det finns en viss baksida med att som jag jobba mycket med en viss site som har förutbestämda färgpaletter - jag får sällan chansen att riktigt splash out med heeeela färgskalan! så så underbart att se hur du använder fantastiska färgkombinationer som får mitt hjärta att bulta extra! denna layouten är bara helt vidunderligt vacker! xoxox

Merete sa...

Stilig altså!

Scrappegal sa...

Stiiilig, og tøff!! :) Mange KULE detaljer her ja!