onsdag 11. januar 2012

Follow your heart (art journal)

Ny side i boken.
Her har jeg lekt meg med gesso, colorwash, akrylmaling, fotopapir, stempel og "skrape".
Siden er veldig inspirert av Nathalie Kaldbach og noe jeg så i bloggen hennes i går.

Opprinnelig var siden grunnet med hvit gesso og så hadde jeg bare lekt litt med colorwash på den. Laget for lenge siden.
Men så tok jeg den frem igjen og smørte på litt Golden Gel+akrylmaling og bruke en slik "taggete" skrape til å lage mønster med - kult!!

Lekte også litt med colorwash på fotopapir og stemplet så damen fra Dina Wakley på dette knallrøde papirer - hvor kult ble ikke det da!!!

Klippet biter av det rødfargede fotopapiret og lagde "trapper"
Malt med sort gesso mellom trinnene.










5 kommentarer:

Nadia Cannizzo sa...

Just beautiful. I love this. Marianne I have loved seeing these creations lately. Keep going :)Hope you are well ..THANK you for all the love you leave me on my blog.

Randi Elisabeth sa...

Ikke bare dama som var kul, trappene og hele "tråden" var kul synes jeg:)))

Vibeke sa...

Denne er rå Marianne!! Du har virkelig fått dreisen på AJen din!!:)

Pauline sa...

Kjempestilig!!
Digger at du bruker så mange teknikker! :-)

Torill sa...

Denne bakgrunnen ble jo skikkelig digg!!
er så gøy at du er så i vinden med AJ! Jeg digger det rått!!!
klems