mandag 21. mars 2011

Sand er gøy


Denne LOen ble faktisk påbegynt under Mjøstreffet i februar :D Men så sto jeg fast, ble liksom ikke som jeg hadde tenkt.
Tok den frem igjen her om dagen og da var det bare å montere, legge til litt osv...og vips :D Ble litt sånn freestyle denne med masse maskinsøm, tape i ulike varianter og farger.
Den er også et bidrag til Marsoppgaven i papiralongen inne på CASAkreativ hvor man skulle bruke stoff på LOen. Vet ikke helt om den blir godkjent da - om jeg har med nok stoff og om det er synlig nok. Kjolen jeg klippet i er i alle fall ikke hel lenger :D



Nå husker jeg ikke arkprodusenten, det er et rimelig gammelt ark som jeg hadde revet av kanten på. Har nok sikkert hatt planer om å bruke det en annen gang også.
Masse mist og maskinsøm som sagt
Washi-tape fra Andrine&Marens
raindrops
klippet ut blomster og surfebrett fra ark fra BoBunny
samt den teksten i høyre hjørnet
stoffet er blomstene i venstre hjørne samt den "sola"
dymo, stifter, loopybrads og bånd











6 kommentarer:

Torill sa...

Så kul denne var! Så leken og arti! Hærlige farger, som ikke alltid er like lette å bruke, men du klarte det helt supert!!

mettepip sa...

Utrolig stilig i aldeles herlige farger Marianne! Så mange kule detaljer -tar av meg hatten;)
Ønsker deg en fin og kreativ uke!
klem fra
Mette

Trine sa...

WOW, så stilig LO! Skikkelig kult med fargesterke ark og søm! Ønsker deg ei fortsatt flott uke!

Kine sa...

Vanligvis liker jeg best duse pastellfarger, men denne var dødskul! Digger alt det orange:)

*klem*

Elisabeth Helland sa...

helledussen så du "leker" med denne LO'en da....full av effekter og elementer jo.....
-det er hva jeg kaller en smak av sommer.... fikk denne sangen på hjernen....så takk for den..hihi...
ha en fin fin dag videre

Elisabeth Helland sa...

ppppst....-glemte en ting i sted; kjekt at du deltar på kommentarutfordringen hos oss i ScrappeHuset ;o)