tirsdag 22. mars 2011

Pass deg! DT CASAfeature HegeAL






Vi (CASAkreativistene) hadde så lyst til å gjøre litt stas på HegeAL og de fantastiske stemplene hennes - hun er ikke veldig vanskelig å be om å få litt til premier til medlemmene inne på forumet. Så derfor har vi laget litt ting og tang med hennes tøffe stempler.
Om du ikke har noen av dem ennå - løp inn og kjøp hos HegeAL!!
Og har du lyst til å se hva de andre laget, stikk innom CASAkreativ da vel!

Her er en av LOene jeg har brukt stemplene på. Måtte på let i albumene og fant noen gamle bilder av Sarah hvor vi koste oss i borgen på Domkirkeodden.

Har brukt en chipboard"istapp" og snow writer oppå gesso samt crackle paint
Usikker på arkprodusentene her, var noen restebiter jeg hadde
Blonde, dymo og chipboard fra Nille (tekstboblen)
Stemplene jeg har brukt er snømannen, snøkrystaller og "snøballkrig".

Tusen takk til snille Hege ♥





3 kommentarer:

*marion* sa...

Du lager så mye lekkert , håper at eg en gang kasnje får gleden av å sitte sammen med deg på treff tor det hadde blir fantastisk morosamt , elsker det du lager å her her nesten hver dag klem Marion

livmme sa...

en virkelig flott LO som jeg liker veldig godt! Stemplene passer rett inn, liker den rene stilen her og istappene og blonden er prikken over i en. Me like!
Takk for godt tips på forumet, det funket godt det :)

Kari sa...

Nydelig LO Marianne. Herlige med de klare blåfargene mot det hvite. Elsker kreativiteten din og kommer snart til å lifte deg så jeg kommer i gang igjen.

Men du... Hva var det med kaffeboksen uten å komme på treff??? Sa vi ikke at den skulle leveres personlig? Hrmf... ;)

Ha en super dag og kos deg på treffet til helgen!
Klem Kari