lørdag 26. mars 2011

Smil til verden - skissedilla#104

En LO jeg har holdt på med noen dager nå. Laget til skissen inne på Skissedilla. Bursdagsskisse - de fyller nemlig 2 år i disse dager!! Hipp hipp!! Det er Brit som har laget ukens flotte skisse.

Jeg kjøpte for lenge siden noen ark i serien til Studio2Mers, syntes de var så stilige. Men har slitt med å bruke dem.
Her har jeg brukt arket Air du Temps no2.
Ellers har jeg brukt sort bazzill i bunnen (den er vel omtrent skjult ;) ) og bazzill dots
Blonde rundt hele kanten og søm
Gasbind farget med glimmermist og distress ink
Ulike blomster og tags
stifter og dymo, rubons fra Nille
pompom og blonde
kleshenger fra Tim Holtz
en bit av ark med washitape som er malt og distresset
gamle og nye knapper, "ramme" fra Vibeke Spigseth - PoppyDesign samt Kort og Godt
Prima swirls





















12 kommentarer:

*marion* sa...

utrolig lekker fargekombi til bilde , nydelige å omtrent monokrom den her
vakkert alså

Kari sa...

Utrolig stilig LO Marianne. Mønsterarket var rålekkert! Kul den kleshengerbindersen, og alle de elementene du har med så blir jeg jo sittende og studere lenge som vanlig!

Så du skulle ikke på treff i helgen du, og jeg som trodde de var nesten obligatoriske for dere som styrer og steller a gitt... Jaja, da ble det noe fint å se på i bloggen din i alle fall.

Ha en flott helg videre!
Klem Kari

unni's scrappeboble sa...

Gurimalla kor flott denne var, skikkeilg blikkfang med mange flotte detaljer :D

Scrappe-Siri sa...

Denne var virkelig kjempefin. Jeg ble veldig inspirert av å se på den, og masse flotte detaljer :-)

Anne Gerd sa...

Åh, knallfin LO med mange flotte detaljer:O)

Asil sa...

Kanontøff! Har sånne ark, og synes også de er så vanskelige å bruke. Men dette gikk jo superbra, denne ble så stilig! :)

Ha en fortsatt fin søndag! :)

Synnøve sa...

Fantastisk lekker LO, og i sååå herlige farger.
Superdelikat!
Klem

Renate sa...

Fantastiske farger på denne her Marianne. Kan se og se og se uten å bli mett. Helt i drømmelang og jeg fikk en skikkelig steampunkfølelse av denne her.
Nyyyydelig bilde og lekker pynt.

Helt fantastisk LO min venn!!

Broggis sa...

Utrolig lekkert! Vakre farger og flotte masse flotte detaljer.
Takk for at du deltar!

livmme sa...

Digget denne LOen og tenkte steampunk-stil med en gang! For et utrolig skjønt ark, et bedårende bilde og flotte blomster til som sto såå godt til LOen her med litt brunt på! Vakkert <3

Kine sa...

Gosj, dobbelt godj! Så lekker, denne likte jeg altså om du ikke fikk med deg det,, haha! Digger fargene på arkene, pynten og bilde, LEKKERT:)

*kineklem*

Maria sa...

Bare du som klarer å få til noe så vakkert med sånn utrolig dybde. Elsker alt på denne LOen!!

mange klemmer
Maria