mandag 14. mars 2011

13 - skissedilla #103

Bidrag til Skissedilla #103.
Falt for den lekre skissen til Brit denne uken og måtte forsøke meg.

Bildet er et av de nyeste av Karianne. Hun hadde gått med håret i en stram knute i en hel dag og da hun tok den ut så hun ut som en hulder :D
Hadde en liten fotoseanse og et av dem ble brukt her:



Her har jeg ikke brukt mønsterark i det hele tatt.
Kun Washitape og tape fra Tim Holtz samt GlimmerMist
Ulike blomster (litt nytt messeshopping)
Messingramme
Skyen og sommerfuglen er av de nye stemplene til Vibeke Spigseth - PoppyDesignJeg har stemplet sommerfuglen med Versamark og fargelagt med Pan Pastel
Dymo og noen tags fra BoBunny
Tyll og fjær





7 kommentarer:

Maggie sa...

Denne er bare helt utrolig fin! Fantastisk fint pyntet. Flotte blomster.

Lene sa...

Så flott denne var Marianne! Digger fargene du har brukt her - også stilig det ble med tapen !

ha en flott dag!

Henrikke sa...

En fantastisk LO med herlige farger. Likte virkelig den turkis fargen. Spritet opp hele LO´en din. Glimmermist å ! :-) Liker det veldig mye : )

Kine sa...

Så fin! Liker de flotte ordene og den dingsen med gull og blingstein inni....... Jajajaja, jeg er elendig på dette stæsjet, fint var det hvertfall:) Sommerfuglen digger jeg også...:)

*klem*

Carrin sa...

En nydelig LO fra deg her!! Flotte farger og et herlig bilde! tusen takk for at du deltar :)

Ann-Lovise sa...

Så flott ein LO :) Det sommerfugl-stempelet var nydelig!!

Synnøve sa...

Nydelig LO i min favorittfarge! Lekkert og superdelikat!
Nydelig med den sommerfuglen i skyen der.
Og litt kult når man ikke bruker mønsterpapir;)
Klem