tirsdag 20. januar 2015

Memory Book fra Vibeke Spigseth Poppydesign

Hei hei!

 Har dere sett alt det lekre og nye Vibeke Spigseth - Poppydesign har designet for Panduro

 "Vårsleppet" denne gangen inneholder utrolig masse kult, ark, tape,  stempler, brettesett, ny Memory Book og masse stæsj til denne.

 Og det er det jeg vil vise dere i dag, en (av mange) sider jeg har laget i denne Memory Book.

 Denne gangen har boken et "reisetema" og det passet så perfekt for meg og vår tur til Kreta i fjor sommer.
 Jeg trodde aldri jeg kom til å lage noe slikt, men denne boken fikk meg altså til å printe ut massevis av bilder og fylle boken fra perm til perm.

 Første siden jeg viser i dag:

Her har jeg brukt to av de nye taperullene, brede ruller (bygninger og tekst),
Stempel (bygninger) samt flere små kort fra Curiosity-serien. Og noen tags m/hyssing.

Sjekk ut Vibeke Spigseth - Poppydesign side på Panduro, der finner du alt det nye!!





Har brukt stensiler og sort/gråsort ink på begge sidene, under bilder og kort.

Håper dere ble inspirert til å sjekke ut denne boken litt mer, utrolig gøy å jobbe med!
Kommer tilbake om et par dager med flere sider i boken.

1 kommentar:

Aquarell sa...

Vibeke sine produkter er bare så flotte! Og den boka di blir bare så lekker! :-D