tirsdag 18. mars 2014

Travelling - DT Poppydesign

Hei hei, Marianne her og i dag har jeg en layout å vise dere.
Må innrømme at jeg har funnet min absolutt favoritt fra vårens nyheter .

Vibeke Spigseth har designet noen helt fantastiske ark for Panduro i denne My Art Journal-blokken. Digger dem alle som en og som dere ser, disse kan så absoutt brukes til generell scrapping også!
Her har jeg scrappet et bilde fra turen vår til Stockholm for en tid tilbake.
Og bildet er undergangen vi gikk hver dag når vi skulle fra hotellet vårt til Sollentuna stasjon for å ta toget inn til byen.
Har brukt mursteinsstensilen min samt maling her for å gi litt av inntrykket på bildet mer effekt samt det kule gule arket!
 Har i tillegg brukt biter fra flere andre ark fra samme blokk under bildet.

Maling og mist fra Art Anthology
SG103840

SG103841


SG103800


SG103801

Så da vil jeg ønske dere alle en herlig kveld, så sees vi igjen på torsdag!
signatur_marianne

3 kommentarer:

Luce sa...

Kul! Flott stensilbruk og stilige farger!
Ha en fin kveld :o)

sandi sa...

Wow! This is stunning! Love what you've done here!

Randi Elisabeth sa...

Kjempe kul, både bilde og LO :)
Spørs om ikke jeg må innom Panuro i Kr.sand neste helg å kjøpe meg den blokken ;)
Klem :)