fredag 15. februar 2013

Kurs på Papirfesten

Nå er det ikke lenge før det er Papirfesten i Stavanger og jeg GLEDER meg og håper jeg ser deg der!!!! Sjekk mer informasjon inne på bloggen til Papirfesten hvordan du melder deg på, klokkeslett etc.

Jeg skal først ha et LO-kurs på fredagen og her skal vi kose oss masse. Det blir litt jobbing med bakgrunnen med gesso, medium og stempler og masse hvitt. Blomster såklart...massevis av blomster!!


 

  Det andre kurset skal jeg ha på lørdagen og der skal vi gå helt bort fra det hvite, her skal vi bruke inks og FARGER!!
Vi skal lage et slags album av tags. Blir så tøft! Og her blir det også stempling med ulike teknikker.





Flotte sponsorer som gjør at disse kursene kommer til å bli helt topp - takk til:
7dots studio

Mixed Media Place


3rd Eye





Kort & godt hobby as



1 kommentar:

jorunn`s Fristed sa...

Om æ gleda mæ før, så kribler det enda mer nå.. weeeeeeeeeeeeeee