lørdag 7. april 2012

I am who I am (LO, bidrag Scrappehusets gjesterom)


Blitt litt scrapping i dag, hele to LOer har jeg fått laget og her er den ene.
Den er laget til scrappehusets utfordring gitt av gjesterommets beboer denne måneden, Lene Neby. Lag din egen bakgrunn var oppgaven.

Jeg tente på denne oppgaven med en gang jeg så den og satte i gang. Men av en eller annen grunn så ble jeg ikke fornøyd med bakgrunnen. Først tok jeg et av arkene fra 7Dots - Wonderland og sprayet, klinte med gesso etc. Men nei, ikke bra synes jeg. Så den har faktisk lagt urørt i flere uker. Før jeg tok den frem i dag igjen.
Siden jeg har fått litt nye sparyer i hus - Dylusions ♥ så kjørte jeg på med mer spray. Tja.. ble vel ikke så mye bedre.
Men så tok jeg frem en stensil med sirkler og Light Molding Paste. Yessss... da snakket vi! Plutselig ble det litt liv i siden (selv om den kanskje var kaotisk nok fra før LOL )
Gikk så over med pensel og Dylusions spray, samt stemplet med et tekststempel her og der.

Så..bakgrunnen var ferdig men hva i alle verden skulle jeg ha på her da. Hvilket bilde kunne passe til en så kaotisk bakgrunn.
Vi var ute og gikk langs Mjøsa i går og da tok Sarah et bilde av meg. Synes i grunnen bildet var ganske fint og fant ut at det kunne passe.

Litt sort bølgepapp, blomster, chipboard fra Dusty Attic, metall etc. Ordene er fra stickersbokstavene til 7Dots.

Ble vel ikke en LO som jeg ble superfornøyd med men gøy å jobbe seg frem til et resultat hvor jeg i utgangspunktet sto "helt fast"









14 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

wholy mama her har du lekt deg ser jeg......fantastiske elementer og farger....for ikke å snakke om detaljene.....smokey...lekkert

sandi sa...

Wow! This is just absolutely gorgeous! So inspirational!

sandi sa...

Wow! This is just absolutely gorgeous! So inspirational!

Pauline sa...

Her snakker vi skikkelig lag-på-lag-på-lag... KANONSTILIG!!!! :-)
Kan jeg gå på kurs hos deg engang..??..

Yasmin sa...

Så utrolig fantastisk!!! Digger alt ved denne Marianne!! :)

Vibeke sa...

Helt utrolig kul!!! Digger den!! Masse klin og søl!!! Flott bilde av deg også:)

Ida / Little sa...

ledgen.... wait for it.... dary!! :) digger og se deg kline og klæsje marianne, det blir jo så LEKKERT!! :)

takk for at du lot deg inspirere av utfordringen vår! :)

Klem Ida

Maya sa...

Målløs! Utrolig kul, digger den og alle små detaljene!

Lene sa...

åååå...denne ble så herlig marianne !!! Elsker bagrunnen og alt du har gjort med pynten din ! Man ser virkelig at du har kost deg !

Torill sa...

En perfekt utfordring for deg da!!!Den var kul!!! Digger fargevalget ditt, og masse kult i bakgrunnen!!!

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

*marion* sa...

Så herlig å digg at du scrapper deg selv da , nydelige farger å fantastisk utførelse , takk for at du er med

Anonym sa...

flere som har scrappet bilde av seg selv, godt! :)

Denne var bare diggbar da, men alt du lager blir jo "til gull" da. Helt i min gate!!!

Randi Elisabeth sa...

Synes resultatet av leken din var knallbra jeg:) skikkelig kul, og jeg digger tittelen;(

Bente sa...

Skikkelig ultrakul bakgrunn du har laget:) og herlig pyntet:) Gøy at du scrapper av deg selv. Synes vi ofte gjør det for lite jeg:P Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!