torsdag 8. september 2011

utfordrende stæsj


For en tid tilbake var jeg med i en trekning inne på scrapping.no. Vi skulle melde oss på og to ville bli trukket ut. Skulle så motta et veldig utfordrende kit og lage et par/tre ting av dette.
Jeg var en av de heldige som ble trukket ut og fikk tilsendt en meget utfordrende pakke fra KristinL.
Brukte litt tid på å fundere her, hvordan jeg skulle løse utfordringen. Var jo mye der som jeg følte ikke helt "hang sammen", men etter litt tenking hadde jeg en plan :D
Jeg elsker jo utfordringer uansett og følte i grunnen at jeg klarte det rimelig bra. Utrolig hva litt maling og farger kan gjøre med ting.

her er bilder av kitet jeg fikk:




Her er hva jeg laget:


Jeg har brukt rød colorwash på de hvite embossede arkene, tag, heklet rosett, hvit blomst, litt av et annet ark, sommerfugl og “blomsterremsen/bånd”. Har brukt rød maling på metalldingsen som var grønn samt på disse “brødpose-clipsene”.

Av egne ting har jeg brukt: bazzill, dymo, bling, colorwash/maling og bokstaver.






Her er det kun bazzil og sverting som er mitt eget - resten er fra kitet:

Jeg valgte her å farget det hvite embossede arket med Cats Eye Prussian Blue. Egne ting som er brukt i tillegg er bazzill, bokstaver og scrappers floss.




Her har jeg brukt mønsterark på begge sider av denne store chipboarden og svertet med sort stempelpute på kanten
Klippet ut det ene bildet – gutten i flyet og monterte på et av de andre bildene på den ene siden. Av eget utstyr har jeg brukt stempler, stempelpute, sort og hvit penn, klistremerker fra Accessorize












8 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Jeg synes du var veldig sporty som tok denne vriene utfordringen. Og jeg er utrolig imponert over de kjempeflotte tingene du klarte å lage av mitt gamle og utfordrende stæsj!

Torill sa...

Så kule ting du har laget!!
Og så gøy med et slikt kit da!
Dette klartet du med glans!!
klems

Maggie sa...

Du er fantastisk kreativ! Det er ikke alltid så enkelt å lage noe ut fra et kit, men med din kreativitet og litt rød maling, så blir det flott!

Silje sa...

Så herlig ting du har laget av kit'et! Dette klarte du superbra! : )

sandi sa...

Love everything! The translator isn't working right, right now so I'll have to come back to read about these gorgeous creations later, but I wanted to let you know that these look fab!

Eila Sandberg sa...

Ha ha jag hade fortfarande suttit och kliat mig i huvudet medan jag stirrade på detta rejält utmananade kit! du är bara för cool Marianne, swish har du satt ihop massor med häftiga grejor av det hela! Cudos to you! xoxoxox

Hege sa...

Du klarte jammen å få mye ut av kitet. Likte spesielt godt LOen. Nydelig med hvitt og rødt. Herlige detaljer!

Scrappegal sa...

Wow, så mye flott du fikk laget med kitet du fikk!!!! :)