søndag 14. august 2011

Time flies



Har kost meg med et kort igjen og skikkelig kost meg med saks og skalpell.
Jeg har brukt ark fra Webster's på hele kortet, klippet og skjært ut masse detaljer fra ulike ark (fra en blokk med 6x6)
Montert med 3D-puter for å bygge opp.
Motivet har jeg funnet på nettet.
Blonden er egentlig hvit og farget med Distress stain, det samme med den store rosetten.
En pebbles og en bit av "glasskrystaller" er alt jeg har med av pynt.

Deltar i Scrapperikets utfordring om å ha med sommerfugler (mine er flere plasser på kortet, både på selve arket og klippet ut fra andre ark og limt på ulike steder)

















7 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Så mange herlige detaljer, Marianne. Og for en jobb med å skjære ut alt. lekkert kort!

Kristine sa...

For ett lekkert kort :)
Og så mange flotte detaljer.
Det må da ha vært litt av en jobb å skjære ut alt.
Men det ble virkelig fint!
Herlig bruk av sommerfugler ;)

Takk for at du deltar på utfordringen vår!
Ha en fin søndag kveld!

Kristine
Scrapperiket

Linda Brun sa...

Lekkert, lekkert. Flott med alle lagene og de blå detaljene. Likte veldig godt krystallene langs båndet. Ønsker deg en flott og kreativ uke.

sandi sa...

Wow! This is simply gorgeous! Love it!

Linda sa...

Så lekkert og forseggjort kort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

Linda, Scrapperiket

Heather Jacob sa...

exquisite ...... love it Marianne ... such rich colours and depth of field ... totally gorgeous .... hugz x

Eila Sandberg sa...

Jag säger det igen, du är en multi konstnär Marianne! från råhäftig Led Zeppelin till ljuvt underbart och skirt! Du är så otroligt skicklig! från en fussy-cutter till en annan, det här är riktigt riktigt underbart! xoxoxo