tirsdag 20. juli 2010

Til lykke - KOM#12



Da var vi tilbake etter en uke i Danmark. Har vært en aktiv ferie hvor vi har vært i Legoland, Kolding, togtur til Odense, småsteder, København og Tivoli, bading i deilig vann og fabelaktig vær.
Kommer tilbake med litt bilder etterhvert tenker jeg.

Men siste kortet mitt i KOM har jeg jo ikke fått lagt ut ennå og her kommer det.
Oppgaven var å lage et kort som ikke var firkantet.

Jeg valgte å lage et hjertekort. Brukte noen chipboardhjerter som mal til kortet og har brukt Kraftkartong som base
Ellers har jeg brukt ark fra G45
Klippet ut sommerfugler fra samme arkserien til G45
Roser fra Ebay
Prima pearlswirl
Bånd, tyll, charms, halvperler
















6 kommentarer:

Paper Paradise sa...

How beautiful.... x

annes paperfun sa...

Ååå så nydelig kort!
Virkelig lekkert pyntet.
sommerklem Anne

Janne-Lise sa...

Lekkert kort med utrolig mange flotte detaljer. Du er en skikkelig inspirasjonskilde. Takk for titten:)

Renate sa...

Så stilig det ble å lage ett kort som er helt hjerteformet. Den skal jeg legge meg bak øret altså.
Nydelig dekorert som vanlig og i herlige farger.

Ha en super tirsdag. Klem

Anne sa...

Nyydelig, herlig bruk av motivet, og utrolig vakre fargekombinasjoner. :)

Scrappegal sa...

Nyyyyyyyydelig!!!!!! :)