fredag 23. juli 2010

Skissedillaskisse #69 - gjestedesigner Lene



Jeg er visst i stimen når det gjelder LOer jeg. Utrolig gøy å lage noe med alle de flotte bildene jeg tok på Norgesferien vår.

Så denne LOen er et bidrag til Skissedilla. Lene er gjestedesigner nå og har laget en flott skisse som jeg falt for umiddelbart. Jeg er litt sånn vinglete for tiden og har faktisk talt lyst til å lage noe som ikke er vintage *hihi*

Her har jeg brukt hvit bazzil
Bølgepapp som er malt med akrylmaling - Turquoise Blue
Har også brukt litt av samme malingen på bazzillen med en stolpesvamp
Primaemballasje malt med samme maling
Mønsterark fra MME (tror jeg )
Blomster og pebbles fra Prima
Bokstaver fra Adornit og et annet klistrealfa
En liten bit bånd fra en blomsterbutikk







6 kommentarer:

mettepip sa...

Så gøy å se LO'er fra deg Marianne! Denne var skikkelig lekker! Nydelig blåfarge du har brukt, og veldig gjennomført og fint med all malingen.
Du mestrer det meste du!
klem fra
Mette

Anne sa...

Så flott!
Og for noen utrolig nydelige blomster du har brukt! :)

Lula sa...

Denne var herlig! Nydelig med det mørkturkise mot det hvite. Du har flotte detaljer, som malingen, pebbles og bling. Harmonisk side, som er en fryd for øyet.

Takk for at du deltar med oss og ha en fortsatt god sommer.

Paper Paradise sa...

Love your layout. The colours are real yummy! x

Lene sa...

Så stilig denne ble ! Digger bølgepappen og valget av de herlige blåtonene!

Ønsker deg en flott sommer!

Francielle sa...

Hey u! takk for sist! takk for kommentaren i bloggen min! Dette var en flott lo, elsker fargekombinasjonene dine! Virkelig lekkert! Ha en fin kveld!